dimecres, 28 d’octubre del 2009

Què he fet?? Què he aprés d'aquesta activitat??

Què he fet?? Què he aprés d'aquesta activitat??

Hola a tots!!!

Tenia una idea de què era un blog però era una idea equivocada. Avanç de començar a fer el meu blog personal he pensat que el millor era pegar una llegideta i enterar-me un poc de què anava. (Cincerament jo sóc una xica que del tuenti no havia isit, podriem dir que no estic molt enterada del món d'internet i de les mil coses que pots fer si tens un poc d'idea.) Una vegada he llegit sufiecien informació i he pegat una miradeta a uns blogs he començat a fer el meu.

He aprés moltes coses sobre el blog, primer que res he averigüat què un blog és com un diari personal que pot servir com un espai de colaboració i una font de notícies on puc expresar la meua opinió personal, de fet, el blog el puc fer jo al meu gust i posar el què vuiga o crega convenient. El fet de poder dissenyar-lo al meu gust i poder posar el que vulga fa que em motive un poc més i em calfe un poc el cap en fer-lo el millor posible i fer un disseny que agrade. En estos moment encara no tinc els coneixements suficients per a dissenyar un blog xulo, però poc a poc aniré informant-me de còm aconseguir-ho.

A diferència del tuenti que tots el tenim igual, el blog es algo personal i cadascún fet al gust del dissenyador així que sé que no hi haurà cap igual que el meu perquè no tots tenim el mateix gust i això està bé. M' agrada molt també el fet de que els lectors puguen escriure els seus comentaris i jo puga donar-los la meua resposta perquè és una manera d'establir un diàleg i compartir opinions.

No m'ha resultat difícil crear el meu blog, però pense que el complicat vindrà ara quan vuiga cambiar el disseny i no sapiga, jejeje. Espere enganyar-me i que siga igual de fàcil que crear-lo, però ja vos contaré sobre la marxa. Un abràç!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada