dimecres, 28 d’octubre del 2009

EL MEU POBLE AL MAPA


Mostra BÈLGIDA en un mapa més gran

Primer que res volia aclarir que tan sols he marcat 2 imatges al mapa perquè Flickr no em deixava pujar més fotos. M'apareixia que fins al més que ve no em donen més espai. Però el més important és que sapia fer-ho, i per demostrar-ho es demostra igual amb una que amb cinc que era el què em demanava l'exercici.
Ara sí, PASOS QUE HE REALITZAT PER A FER L'EXERCICI:
1- He penjat les fotos a Flickr
2- Me creat un compte a google maps perquè encara no en tenia
3- Una vegada creat el compte he posat " mis mapas", "crear un mapa nou" i he buscat el meu poble, en aquest cas "Bèlgida, comunitat valenciana"
4- Ara ja m'apareix el mapa. Doncs al mapa apareixen com unes xinxetes blaves, el que tens que fer és arrastrar-les i localitzar el punt que vulgues.
5- Una vegada fet això poses un títol i una descripció i sense tancaro vas a flickr i busques les fotos, les edites i elegeixes allò del CC que el demana l'enunciat. Al costat de la foto t'apareix un lletrero on posa "compartir amb", doncs entrem ahí i copiem el URL i el pegem a continuació de la descripció que em fet.
6- Ara busques una pàgina web que tinga relació amb la foto i copies la direcció i la peges a continuació de la descripció i de la imatge que estàs etiquetant a google maps i crees un enllaç. i això es tot.

M'ha encantat fer aquesta tasca, ha sigut molt entretinguda e interessant i ha fet pensarà molt i provara moltes coses per fer-ho bé. Llàstima que sols haja pogut penjar 2 fotos del meu poble, però al més que ve ho ampliaré!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada